taggar!

I morgon ska jag göra mitt livs 3:e sömn-eeg! Det är en undersökning som man gör på hjärnan. Inte ett vanligt eeg alltså utan sömn-eeg. Detta innebär att jag ska vara vaken hela natten för att min hjärna ska vara jätte trött när jag väl gör testet. Kommer att ha (känns som tusen) elektroder som sitter fast i mitt huvud och läser av signalerna där inne!:)
Nu undrar ni väl varför jag ska göra detta och jag har ju haft diagnosen epilepsi, och nu ska dom kolla så allt är lugnt annars kommer det att bli värsta utredningen på mig. Läskigt! Jag hoppas att allt är lugnt så jag får övningsköra, vill så jäkla gärna :D
SÅ NU TAGGAR JAG PÅ ATT VARA VAKEN HELA NATTEN! Facebook<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0