Babbel

Hemma idag av en rad olika anledningar, så därför får jag sätta igång med pluggandet (som inte går så bra). Den där jäkla EU-uppsatsen som jag vill ha bra betyg på borde jag ändå börja med. Ska väcka min käre bror och be han hjälpa mig, han är käng på sånt där.
På tal om ingenting, det här med träning är verkligen så jäkla konstigt. För nu i en månad har jag tränat i snitt varje dag och jag vet inget som är bättre än att träna? För två år sedan klarade jag inte av att stå på ett rullband och dansade bara. Jag tycker också att det är lite töntigt att sitta och skryta över hur mycket man tränar men just nu känner jag att det inte finns något stopp & känslan av att svettas och bli bättre och bättre är så underbar!
Isabelle är ju också med och tränar och det är verkligen så jäkla peppande att ha en träningskompis (bästa kompis) även om vi inte alltid tränar tillsammans så blir man mer peppad på att åka till gymmet!

sen skulle det inte sitta fel att åka tillbaka till släkten och italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0