hypnotized

Åh jag blir verkligen så himla arg! Kollar på ztv och Akons Hypntized visas. Personligen tycker jag att låten är ganska skön men hela grejen med hur allt är, bara förstör den..Hela den låter & videon går ut på att halvnakna tjejer står framför killar på klubbar och shakar sina ass, killarna kastar pengar för att se tjejerna o.s.v Det som stör mig är att halva låten är censurerad, så låten blir verkligen skitdålig! Men frågan är ju hur det inte är tillåtet att ha med ett ord som "ass" och "booty", medans det är tillåtet att visa videon där allt är typ porr och gränsen på hur tjejer står och "dansar" räknas som dans. Om jag ska vara kritisk så tycker jag nog att det är liiiiite värre med tjejer som typ står och säljer sig framför rika hihopsnubbar än ett ord som "ass".
Låten, fast den här är bara en tusendel av hur censurerad den var på ztv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0