Långhelg

Långhelg nu, hur skönt ska inte det bli?
Imorgon ska jag dansa med Sanna hela dagen så vi kan allt till uppvisningen i helgen. På fredag har jag rep stor del av dagen, på lördag ska jag först på dop för min tremänning Mina i katolska kyrkan, sen har jag två dansuppvisningar klockan 15.00 & 19.00 i sundstaaulan för den som ville veta. På söndagen ska jag träffa min fina vän Emmy! Om hon vill tänkte jag fota henne då, annars fotar jag någon annan frivillig för det kliar i mina fotofingrar just nu:D
Nu ska jag kolla i ordning lite grejer till Lockingen, kommer sakna lockingen med shirley och gruppen...........

Här är från en träning i vintras, jag vet att jag ser helt död ut och inte lever in i dansen alls, men vi gjorde allt det där på en och en halv träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0