gästblogg

Yo people.
Sanna nilsson här, evelina flänger runt överallt och har ingen aning om vad hon gör, men nu gick hon och tog sig mat. för att inte alla ska tro att evelina är ouppfostrad och inte frågade om jag ville ha mat så till er är informationen att hon faktiskt gjorde det! ;p

vi har dansat igenom dansen några gånger men det är fortfarande vissa steg jag fastnar på. men vi har till kvart över sju på oss och då ska vi till sundsta för att repa där också så jag ska allt se till att sätta den tills på lördag. annars blir det ingen uppvisning för mig, och då blir evelina emo.

men mitt brinnande för bloggning har totalt släckts märker jag, så tänker inte skriva mer nu, ska bara tillägga att evelina är bland de bästa som finns, även om vi inte umgås alldeles för mycket på fritiden så står hon mig nära och jag är glad att jag har henne. tack för att du är så jävla awesome evelina! :)

Många pussar från sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0