danshelg

Vilken helg!
Jag är helt slut i kroppen och i hjärnan. Allt har verkligen varit superkul och jag älskar verkligen att dansa, det finns inget bättre! Även om jag knappt har ätit något under hela helgen och sovit superlite så älskar jag det.
Videoklipp från uppvisningarna kommer, jag har bara inte fått dom skickade än. Jag tycker också att det är så galet synd att shirley slutar =ingen locking. Men jag kommer säkert att börja i andra stilar så det löser sig!

Bilder från dopet och lite andra saker kommer också, grejen är att jag är hemma hos Gabriel så jag kan inte lägga upp något!


Kommentarer
Postat av: Linda

lisa löfving, men hon ska sluta nu, så jag ska byta grupp till hösten :) eller rättaresagt börja i typ fyra st :D

2010-05-17 @ 08:02:02
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0