Portugal-Brasilien

Kollar portugal-brasilien med pappa och blir mest bara galen av det. Jag tycker bara att det är så töntigt med alla filmningar hela tiden. Frågan är ju hur alla dessa fotbollsspelare som är så otroligt duktiga, spelar på en jätte hög nivå tycker att det är värt att filma mer än att spela fotboll. Snälla, det "drar ner" fotbollen så otroligt mycket. Jag ska inte uttala mig för mycket i detta sammanhang eftersom jag inte är proffs på fotboll. Men jag vet ju att Ronaldo är en bra fotbollsspelare som får otroligt mycket uppmärksamhet, alla tjejer är helt tokiga i honom men ändå tycker jag bara att han glider omkring på planen och filmar typ hela tiden. Pappa uttalade sig precis, "jävla diva" och jag håller med, fy för honom!
Ibland kan man ju undra varför dessa spelare ska vara miljonärer på deras dryga sätt att spela fotboll på..
Jag tycker i alla fall att brasilien ska vinna matchen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0