Over my shoulder - Mike & the mechanics

Ikväll bär det av till Tove med massa härliga människor. Vi ska bada och grilla (jag ska äta maaat) Det ska verkligen bli jätte kul tycker jag!
Idag skulle jag egentligen jobbat, men sedan i lördags har min rygg verkligen varit pain in the ass.
Så idag fanns det inget på jobbet som jag skulle kunna gjort utan att använda ryggen, så jag är hemma:)
Kan väl inte påstå att det är så hemskt det heller, haha.
Men ikväll ska jag till min granne som är läkare så hon får kika på vad det kan vara, jag vill ju kunna röra mig normalt!
Den här låten är verkligen nostalgi, men ack så somrig

Kommentarer
Postat av: Linda

ja jag vet , min moppe asså FAAAN.. visst du får vara med på all mat :D

2010-06-23 @ 11:08:23
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0