ITALIEN -10

I år kommer jag att åka till Italien, i 4 veckor. fyfan vad underbart det ska bli!
Gabriel kommer att vara nere med mig i 2 veckor, sen jobbar han resten:)

Folk tycker att jag missar så mycket här hemma, men om jag ska vara ärlig så är hammarö så jävla tråkigt, så jag kommer inte missa något enligt mig. Synd bara att mina och isabelles planer går åt skogen.
Självklart kommer jag sakna alla mina kompisar, men just nu känner jag bara att jag vill härifrån!
Så om mamma fixar klart med biljetterna (som just nu krånglar) så åker jag 4 juli och kommer tillbaka runt den 1 augusti:)
några bilder från förra året:D

Kommentarer
Postat av: tove

åh evelina, fyfan vad underbart! måste bara få fråga om du tar med dig datorn och bloggar därifrån någonting? :D, annars får du ha det RÅGÖTT<3

2010-06-19 @ 12:55:26
URL: http://tovepallin.blogg.se/
Postat av: evelina

Jo jag kommer ta med mig datorn och kamerorna, så jag hoppas vi löser allt med internet. Så bloggen kommer vara uppdaterad fast från italieen:D

2010-06-19 @ 17:29:32
Postat av: belliboos

diiin baaaajs!!

kommer sakna dig såhäääääääääääääääär mycket:(

2010-06-19 @ 18:01:41
Postat av: tove

Ja vad bra :D

2010-06-19 @ 20:20:43
URL: http://tovepallin.blogg.se/
Postat av: Pia

Ser underbart ut! Jag har varit i Italien EN gång och det gör jag gärna om.:) Var i Italien befinner du dig? Vad heter platsen/staden/stället? Kram

2010-06-23 @ 14:52:48
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0