byebye

Nu har jag nästan packat klart (bra där eftersom jag åker om 2 h)
Jag måste erkänna att det känns konstigt att åka, även om det bara är en månad så känns det så konstigt! Jag kan också berätta att bloggandet kommer nog inte bli så bra, det finns inget internet där nu så första veckan kommer det nog inte funka. Men vi ska försöka fixa så vi får internet, så lite kommer jag nog att skriva här:)
Aja nu måste jag packa klart, men ha det superbra här i underbara Sverige!:)
nu ska jag leva på dessa vildfrukter, hahahah

Kommentarer
Postat av: isabeeeelle:((((((

kom hem jag saknar dig jätte mycket, skriver en bok till dig ett kapitel för varje dag<3<3<3

2010-07-09 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0