Det handlar om att vara sig själv och stå för vem man är.

Jag tycker att det blir så patetikst när alltför många vill vara på ett speciellt sätt. Att man ändrar på sig själv för att se ut eller vara som någon annan.
För det första tycker jag inte att man ska "sno" någon annans sätt, man kan ta till sig, lära av varandra. Men jag tycker absolut att det är fel när man försöker tillhöra någon speciell grupp eller stil.
Man borde skapa sin egna lilla grupp, sin egna stil och göra så att det blir "en själv"
Jag menar inte att man inte får se ut som någon annan, utan att man borde lära känna sig själv bättre och våga.
Våga vara "vanlig"
Man behöver inte sticka ut för att synas. Utan är man sig själv så syns man, för hur man än vrider och vänder på allting, så kan ingen vara exakt som någon annan.

När man uppskattar någon, så oftast är det för att någon är en ganska speciell individ. Man tycker oftast att personen är "cool" eller har någon snygg stil.
Och då tycker jag inte att man själv ska försöka va som den, för man kommer aldrig att bli den. Utan jag tror att ens vänner och familj uppskattar en för den man själv är från början.
Och det är ju då man blir en "speciell individ".

Så vad jag menar är att man ska vara sig själv, det är ju då man blir uppskattad. Och att man kanske inte ska kolla in sina idoler alltför mycket. För man själv kanske blir någon slags idol av att man är sig själv.
Vad jag menar med idol behöver inte bara vara kändisar, utan någon man ser upp till.

Ärligt talat borde man strunta totalt i vad andra tycker om hur man ska klä sig, skämta, skriva eller uttrycka sig!
För det gör man precis på sitt eget sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0