borde vara blond!

Hittade kläder till begravningen idag och lite annat!
Har iaf tagit det jätte lugnt idag och bara gjort vad jag känt för.
Imorgon ska jag träna powerstep:D har varit sugen på att träna hela dagen, men det va inga roliga pass så det sket sig!
Har kommit på att jag ska vara blond resten av mitt liv! jag vet att jag har sagt det varje gång jag har varit brunett, men va fasen. Jag passar så otroligt mycket bättre i blont, och jag har bara varit brunett för jag har varit så lat och inte orkat slinga utväxten. HEHE

Kommentarer
Postat av: linnea johansen

men hur fan ska du ha det din apa? :D

2010-01-23 @ 23:46:40
Postat av: gabriel

du ska vara blond,Ja<3

2010-01-27 @ 15:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0