klockan fjortontjugo

Det är så konstigt hur jag fungerar.
När jag har för mycket att göra dvs. nu så gör jag ingenting, jag bara sitter och slöar,äter & tittar på tv.
Men ändå vet jag att jag måste plugga som en idiot, annars går det åt skogen!
För det konstiga är att jag är en väldigt motiverad person, engagerad osv. Men när det blir för mycket så försvinner Evelina in i ett litet skal (typ som Skalman) och någon annan Evelina tar över.
Om jag ska vara ärlig, så är det skolan som öser över oss med för mycket saker!
När det är så här mycket, så vet man liksom inte vart man ska börja, för man ser liksom inget slut. Så man gör ingenting istället.
Nej, nu ska jag & Pernilla åka till abf och vara med i ett nätverk mot rasism.
Sen är det Locking som gäller, superr!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag som trodde att jag var ensam om det där! När det blir för mycket, gör jag absolut ingenting istället. Vilket gör att jag får ännu mer att gör. det bli som en liten ond cirkel (:

2010-02-10 @ 17:21:48
Postat av: evelina

Det är verkligen sjukt att det blir så!

Så man blir ännu mer stressad(:

puss på dig ylva!

2010-02-10 @ 20:12:04
URL: http://evelinamenchini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0