i bilder

Gårdagen var supermysig!
Vädret var verkligen perfekt, folket va superb och allt flöt på hela tiden!
Dock var vi några meter från att köra på en älg!!! läskigt

sittliften va ju ganska gammal, och jag och ebba höll på att
dö när den stannar preciiiiiiiiiis där det är som högst,
kändes som det va flera hundra meter ner..
ebba&ylva, gosiga!
vi blev trötta och tog en paus i backen, heheheheh
åka sk idooooooor

Ebba kallade det här hör 3d kort. Frågan är hur det blir 3d?:)
HAH
Sen ser det ut som att min hand är stor som ett troll, men jag har toms vantar!



Kommentarer
Postat av: Pia

Vad underbart det ser ut! :)

2010-02-07 @ 14:36:35
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com
Postat av: Ebba

hahahahaha fan vad bra vi är

hahaha men 3D alltså... vi står liksom sådär i olika längd från kameran hahaha vad konstigt det lät

PUSS och tack för en superbra dag sötis!

2010-02-07 @ 16:02:15
Postat av: Ylva

hahaha, sötisar!



(Jag antar att det är okej om jag snattar bilderna?)

2010-02-07 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0