Alla <3 dag

Idag är det ju alla hjärtans dag, och frågan är hur man firar det?
Jag tycker absolut inte att man måste fira dagen med att va med sin pojk/flickvän!
Själv tycker jag att man ska visa de man tycker om, att man verkligen gör det. Men om man vill spendera sin dag med familjen eller sin bästa vän, är det precis lika acceptabelt som att vara med sin pojk/flickvän!
Själv ska jag dansa idag, och det är verkligen något jag tycker om. Sedan får vi se vad som blir med dagen.
Det här med presenter och så, tycker jag själv är överkurs. Man kan visa någon att man tycker om den utan presenter faktiskt:)
Men alla hjärtans dag tycker jag man ska bestämma helt själv hur man vill göra, och göra det på sitt egna sätt:)

Kommentarer
Postat av: sanna

indeed.

2010-02-14 @ 14:21:54
URL: http://totalyawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0