Italien -10 del 2

Bilderna från min mobil här, lite halvkass kvalité men ni överlever nog:D
min,min,min Zorro.
Hanna & Tom, söta dom!
ha ha ha, så seriösa..
mmmmmmmm
?
Prato fiorito som vi besteg, 1300 m. Cooolt var det, på bilden ser det inte så högt ut men om man tänker att alla gröna prickar på vänster sida är stora träd så märks det:)
Här hade vi nog kommit en tredjedel och det blev nästan plant en stund, det var underbart för annars
gick det rätt upp hela tiden! Ganska fin utsikt också :)
Hanabanana:D
där uppe är toppen!
Nonno och tom vandrar på! Bilderna från toppen är på systemkameran så dom kommer senare:)
Plattade inte håret en enda gång, sminkade mig kanske 3 ggr totalt. Ganska skönt faktiskt.
Nonno/farfar
skrattanfall med gabriel!
En annan dag vandrade vi halvvägs upp i ett berg, här är höjden 850 m ungefär,
härligt!
gabriel<3
hahah så mogna:D
så härligt!
Mer bilder kommer, men nu ska jag göra mig i ordning för att träffa L & C
love!

Kommentarer
Postat av: gabriel

älskar dig<3 det är nåt med skrattanfall bilden som gör dig extremt snygg!! <3<3

2010-08-05 @ 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0