Italien -10 del 1

Jag tog kort med systemen, min vanliga kamera & mobilen. Men här kommer bilderna från min vanliga kamera:)
första dagen, utanför en glassbar; åker ni till italien så är glassen ett måste!! Den är galen!
cocomero/vattenmelon utomlands är sjukt. (tur att jag inte såg hur
gabriel bar min kamera förrens nu)
kan fortsätta med mat, pizza i italien är heligt. Jag kan leva på italiensk pizza!
Nere vid havet, torre de lago för dom som vill veta, underbart :D
baaaadaaaaaa
tetris, fet underhållning på kvällarna. Pappa tog rekordet på 19000. mitt stannade på 4000
chillll
jag fick ett missbildat chips, hmmm!
vi åkte till montefegatezi (byn bakom mig på bilden) på byfest, alltid
lika mysigt med dessa byfester. I den byn har jag också släkt som vi hälsade på:)
quite nice!
So long!

Kommentarer
Postat av: amanda

va sköönt att ha dig hemma igen! ses ikv :D<3

2010-08-04 @ 12:23:54
URL: http://mandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0