HEMMA

Nu är jag hemma. Allt har verkligen varit underbart, jag vet i alla fall vart mitt lilla paradis på Jorden ligger. Men även om paradiset är grymt så är hemma bättre! Jag har tagit bilder, men mest vanliga, inte så mycket med systemen. Så jag lägger upp dom så fort jag kan! Klockan är 04.52 nu och jag har inte sovit något den här natten än, men jag gör nog inte det heller. Väntar in isabelle som kommer med bussen halv åtta i morgon bitti. Hon är grym, helt grym. Det är helt stört konstigt att vara hemma, jag kände inte igen inredningen i mitt rum och lukten var helt ny(?) man vänjer sig fort alltså. Nu ska jag ladda över bilder i min överfulla dator, så snart kommer det massa bilder:)
jag har ju iiingen koll på vad för musik som spelas i Sverige, men denna låt kommer iaf påminna mig om italien -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0