World Summit

precis nu skulle jag ta min första tugga på min macka men biter ett stort hål i kinden istället. BRA EVEINA!
Har varit på ett möte ang. World summit på kommunhuset. World summit är en jättestor kongress som kommer att hållas i Karlstad den 14-18 Juni. Kongressen är stor över hela världen och allting går ut på att ha föreläsningar under dessa dagar. Temat för i år kommer att vara hur barn/ungdomar påverkas av de sociala medierna, jätte intressant! Alla föreläsningar kommer att hållas på engelska så det blir faktiskt en liten utmaning också. Det kommer verkligen bli häftigt att gå på det här, tror det är lärorikt på alla sätt! Sen får jag också en ersättning på ca 1000 spännn! Inte helt fel.

Ska på Locking sen, jobbar hårt på koreografin så det blir kul! Vårat nummer kommer bli braaa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0