"många järn i elden"

Mina dagar går verkligen i 300! Igår fick jag reda på att bilderna för vernissagen skulle vara inlämnade idag, färdigprintade och inramade... Det gick, men det blev allt lite stressigt! Så det är vad min och alex dag har gått åt till. Jag åkte till en fotograf jag känner och han hjälpte mig med att skriva ut bilderna, sedan åkte vi till ikea och köpte ramar (119:-/st = jag är fattig) sen åkte vi hem, trixade med bilderna och samtidigt gjorde jag en koreografi. I morgon i skolan ska jag ha dans och jag hade förberett väääldigt lite. Jag hade fixat låtar men hade kvar att göra en koreografi, bränna skivan, planera lektionen och välja låt.. Hmmm, men det gick också! Och efter det hade jag egen träning.
Bilderna som jag ska ha på vernissagen (2 st) får ni se när den är. Jag kommer ta kort på dem då men ni får vänta lite till, ledtråd är den här lilla filuren:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0