dum eller bara väldigt soft?

Ibland så vet jag inte om jag ska älska eller hata mig själv när jag gör som nu! För vi har ett musikarbete som ska in i morgon och jag har as mycket kvar. Men istället för att plugga så åkte jag och köpte ben&jerrys cookie dough!
Så nu ska jag ligga och trycka glass och kolla Sex and the city. (Är ju laktosintolerant) så jag kommer skita ner mig sen antar jag. Men skit samma, nu kan jag säga fuck skolan och njuta ett tag tills jag inser vad dum i huvudet jag är:D

Kommentarer
Postat av: KARIN

vilket jävla sunt liv du lever hörru, tar moppen till ica när det är tp 37 meter dit, och köper en

b&j jävla smurfjävel!!!!!!!



KYSS OCH SMEK! :*

2010-04-15 @ 20:10:36
Postat av: jonna

HELT RÄTT evelina :D

2010-04-15 @ 22:27:36
URL: http://themonkeyzoo.blogg.se/
Postat av: tove

haha evelina då.., nej men det är GÖTT :D (Y)

2010-04-16 @ 16:18:10
URL: http://tovepallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0