jag blev utmanad :)

Avsluta meningarna!

När solen skiner....blir man brun och glad!

När min bästa vän är ledsen.....lyssnar jag och tröstar, ser till att den får all uppmärksamhet som den behöver.

När jag har försovit mig....blir det mjukis fetihåretdag och osminkat. Det sjuka är att det är det bästa jag vet

När någon skäller på mig....envisas jag i mitt huvud att jag har rätt ändå

När jag är ledsen....gråter jag, är en riktig crybaby. Gråter för allt, i floder

När jag är arg....kommer min adhd fram! (mamma jobbar med barn med svårigheter och hon tror allvarligt talat att jag har adhd)

När jag är glad....skrattar jag och mår über bra

När någon skriker på mig....skriker jag tillbaka

När jag är nervös....Blir jag hyper

När min favoritlåt spelas på radio.....mina favoritlåtar spelas inte på radion :)

När jag är rädd....skrämmer jag upp mig och grinar

När någon talar illa om mina vänner....Säger jag emot! och vem är så dum att säga något till någon om dens bästa vän

När jag är sjuk....intalar jag mig själv att jag är frisk. Gör för mmycket grejer och blir sjuk igen (n)

När någon kör som en idiot i trafiken....om det är pappa som kör fort är jag helt paralyserad, fort är min grej!Kör någon helt dumt blir jag arg. Men i trafiken löner det sig inte att visa den. Var lugn evelina, var lugn..

När jag blir frustrerad....får jag epilepsianfall

När jag duschar...lyssnar jag på mobilmusik (sker aldrig annars)

När jag läser en bra bok....Kan jag läsa 100tals sidor i taget!

När jag blir kittlad....Skrattar jag som en idiot samtidigt som jag har panik :D


Kommentarer
Postat av: P

Klart du får länka till min blogg hur mycket du vill.:)

2009-09-29 @ 21:04:15
URL: http://www.metrobloggen.se/stunder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0