ispirazione

Jag undrar om det finns något samband mellan att vara dyngförkyld
& att ha noll inspiration till allt. Tror ni det?
Senaste dagarna har min blogg varit urtrist, vet inte vad jag ska skriva.
Jag vet aldrig hur jag ska göra med håret eller kläder.
Tänkte fota idag, men det går inte så bra när inspirationen ligger på zero.
Musik!!! mitt största problem för tillfället. Är så sjukt sugen på bara en massa helt ny musik. Vill få helt nya, härliga musiker att spela sönder mina öron. men vart fan ska jag hitta dem.

By the way.
nonno ringde förut. Han är så saknad, hela jävla släkten är saknad.
Hundarna för den delen också.

Give me some italy and then i'm back at 100 %






Kommentarer
Postat av: P

Hej Evelina! Jag har länkat din blogg från min nu. Tycker din blogg är kanoners! Nä, jag bor inte i K-stad, utan en annan stad. Vilken kan jag berätta om du sänder över ett inlägg med din mejladress. Vill vara anonym lite på bloggen min av förklarliga skäl (som jag också tar över mejl ok?). Kram P!

2009-09-23 @ 18:05:35
URL: http://www.metrobloggen.se/stunder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0