i lördags

Mamma:
- evelina kom!
Jag:
-mmm, lugn
Mamma (höjer rösten
- KOM EVELINA
Jag:
- men snälla lugn, jag kommer.
Jag går till en ursinnig stressad mamma i badrummet
mamma:
- VART ÄR HEELA MIN SMINKVÄSKA OCH HUDCREME?????
jag:
-eeh, jag lånade den lite förut.
Mamma:
- Hämta den.
(med den mest bestämda rösten på länge, hon va nog lite trött på att jag alltid ställer undan hennes grejer när jag lånar hennes smink, som jag egentligen inte får..)
Jag:
- ja, väänta lite
(går till mitt rum samtidigt som pappa kommer smygandes efter)
Pappa:
- evelina, jag vet en smart grej! När du lånar hennes saker, ställ tillbaka det direkt så märker hon inget.
Jag:
- höhö, naj menar du det ?
Pappa:
- jag som skulle hjälpa dig..


Synd då, han trodde han kom med värsta idén. Lilla pappi


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jisses vas ni är goa :)

2009-09-04 @ 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0