Hands up

I morgon ska vi fira "internationella språkdagen" på skolan. Den är egentligen på lördag men då är det ju ingen skola, hehhehehehe.
Jag ska ha street på Engelskan. Tänkte berätta om historian bakom hela hiphopen & streetstilarna.
Jag tycker att det är extremt intressant hur flera underbara stilar kom upp p.g.a slummen i USA.
Att man inte bråkade om saker utan att man dansade om det. Är inte det extremt coolt?
Jag tänkte avsluta med en liten koreografi. Newstyle fick det bli, lättast att göra dans till, lättast att dansa och lättast att hitta musik till som jag redan har.

Har jag berättat att under mellanstadietiden var bep (black eyed peas) min absoluta favorit grupp.
Vi ska i alla fall dansa till Hands up - bep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0