film och bio

Idag har jag,Cilla & Amanda kollat på Män som hatar kvinnor.
helt sjukt bra film, verkligen min smak. Dock var jag väl sist i sverige att se den men skitsamma!
När filmen var slut hade vi typ 8 min på oss att ta bussen in till stan för att möta upp alla andra tjejer, vi såg tvåan. Flickan som lekte med elden.
Nästan ännu bättre och jag tror jag mördade fridas hand ett antal gånger samtidigt som jag råkade göra något ljud när jag blev rädd så hela biosalongen hörde. Men dom skrattade!


Stor bild, naaaaaaaaaaat


Kommentarer
Postat av: P

haha! Nä, jag ÄR sist i Sverige. Jag har inte sett den än och väntar på att bästa vännen ska läsa ut boken så vi kan hyra den. Kram!

2009-09-26 @ 09:13:52
URL: http://www.metrobloggen.se/stunder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0