spotifybråk och revelry

Har någon mer än jag upplevt de otroligt roliga och uppskattade "spotify-bråken?"
När jag och tom använder samma account och vill lyssna samtidigt.
Då gör man såhär:

Tom njuter av sin musik, helt plötsligt blir evelina avundsjuk och kommer på att hon också vill lyssna. Hon loggar in på samma account och sätter på sin musik. Toms musik avbryts och då trycker han på en låt och då avbryts min osv.
När man som erfaren spotifykrigare vet hur man ska göra går detta jäkligt fort. Han trycker och inom en sek har jag tryckt och inom en ny har han tryckt.
På kvällen när man är lite lätt övertrött kan detta vara det roligaste i livet. Ingen ger sig någonsin och efter smsen lyder:
Jag - jag ger mig aldrig
Han - låt mig lyssna
Jag - fixa ett account..

Tom har tröttnat och kommer in. Säger att han ska fixa ett åt mig, men ELAK som han är så går han in och byter lösenord, skrattar hånfullt och njuter. Njuter av att jag aldrig mer kan störa han. Fan också..

Men han kan faktiskt vara snäll också, så han fixade ett account åt mig:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0