varning - deppinlägg

Jag har helt enkelt inte haft tid för datorn.
För mycket händer just nu och jag vill absolut inte leva i samma situation som förra året.
Därför kanske bloggandet inte blir så prioriterat.

Lov nu, känner att det är otroligt behövligt!
Jag ska verkligen varva ner, göra klart allting och bara ta dagarna som de kommer.
Om jag kan fixa ps på min minidator kan jag kanske lägga ut lite bilder jag tog idag.

Läser en otroligt bra och tänkvärd bok nu. "Livet på andra sidan" av sylvia brown.
Handlar om henne själv. Hon är ett medium, säger man så? ett medium. Aja, strunt samma!
Jag som har ganska mycket sjuka saker för mig, föreställer mig saker, drömmer otroligt mycket, orolig, mörkrädd, fobier. Ja, mycket mer men jag tror ni fattar poängen! Man får mer grepp om saker och jag måste erkänna att det hjälper mig!

Ska klippa och slinga i morgon på Capelli! Ska bli lite mörkare faktiskt. Eller? vad säger jag, har faktiskt inte en jäklans aning om hur det ska bli! Låter Tina bestämma, blir bäst så :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman. Det är bara bra med mig. Med dig? Skönt med lov förstår jag. Jag saknar loven. När ska de införa det på arbetsplatserna? Haha. KRAM

2009-10-25 @ 22:13:10
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0