skjuta upp plugget

Igår hade jag en jätte rolig kväll!
Vi tjejer och några andra roliga killar firade anna och cecilia! As roligt och mysigt:D

Idag är det dock andra planer, jag ska sitta och plugga heeeeeeela dagen.
Jag ska göra en plan för hur jag ska plugga klart allt. Hahahaa
Är ni också som mig när ni ska plugga?
Så fort jag kommer hem från något och jag har bestämt att jag ska plugga, så kommer jag alltid på massamassa andra saker! Typ:
åååh mat. Tror jag måååste äta lite mat först, annars kan man ju inte plugga! Sen helt plötsligt måste man verkligen kolla datorn. Facebook, bloggar och allt annat.
Sen ska man på träning och då måste man ju byta om och det kan ju ta sjuukt lång tid, så det är ju verkligen onödigt att plugga innan! Sen när man kommer hem så måste man duscha, äta mat och ta det lite lugnt!
För annars orkar man inte plugga. Och helt plötsligt blev det kvällen och man måste ju sova?
Så pluggningen blev det inget med!

Skrälllll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0