rån

Jag orkar inte riktigt berätta allt just nu.
Men om ni hört om ett rån här i skoghall som skedde igårkväll, så var det i min farmors kiosk. Och hon blev knivskuren på händerna och hotad till livet, ett skadat revben och är i chock. Hände mycket mer men som sagt, tar inte det nu.
Hon sov här igår och polisen har varit här.
Som tur är har rånarna blivit tagna. Polisen trodde aldrig det skulle gå. Men de hade spärrat av hela ön igår.

Så idag ska jag åka och vara med farmor. Men det var ganska äckligt för rånarna hade all behörighet till farmor.
Hennes plånbok med alla uppgifter och hennes hemnycklar. Och vi är ju inte så många i sverige som heter menchini. Det finns bara vi här på hammarö. Så de kunde ju tagit sig in i lägenheten och grejer.

Någon gång kanske jag kan berätta mer, men inte nu.

Kommentarer
Postat av: P

Men guuuu! Vad hemskt och vad arg jag blir när jag hör om sådana saker. Kan inte folk skilja på MITT och DITT? Vad otäckt för din farmor. Tur att de blev fast! Kram kram

2009-10-02 @ 21:09:22
URL: http://www.metrobloggen.se/stunder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0