hör och häpna

JAG har köpt ett par TIGHTA JEANS!!!!!!!!
det är verkligen inte jag. Men jag känner ändå att jag måste äga ett par jeans.
Jag har inte gått i tighta jeans sen typ 5an?
Hur ska jag någonsin kunna trivas i dem. Men äsch nu jävlar.
Kan ju inte gå runt i tights hela livet.
Eller,
Varför inte?
Skulle vara grymt skönt. Och om jag ska vara ärlig passar jag inte ens i jeans.
Men nu är jag bara allmämt negativ mot jeans över huvudtaget så det är bäst att jag gör något positivt av denna dag.

Har förövrigt fått en ny mössa,skor och mascara. Kanske visar sen. Nu vill jag dra med mig Carro till studion och shooota lite kort.

Får se hur det slutar, lovar att vi kommer ligga döda i soffan framför tv:n och leva livet.
Jag förstår inte varför folk hetsar upp sig för att de hela tiden ska göra saker.
Hey you, take it easy.
Chilla lite och ta dagen som den kommer. Så mycket skönare

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

RÖDA

2009-10-18 @ 20:41:13
Postat av: amanduuuuuuuuu

RÖDA tights!!!!

2009-10-18 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0