mer åsikter

Jag tycker verkligen att det är roligt när endel personer som kommenterar BRA frågor till bloggerskorna. För det är så roligt när dom verkligen "äger dem". Jag vet inte om ni håller med, men jag tycker att blondinbella känner sig lite som mamma till alla barnen. För hon ska alltid pusha alla andra och berätta hur man får bra självförtroende och att man ska älska sig själv och att hon är så stark som människa och hur hon gjort, och allt hon nu skriver. 
Isabella själv verkar ju ha ett bra självförtroende, och det är ju bra! Men när hon berättar hur man ska göra verkar det som att hon vet allt,allt,allt om självkänsla/självförtroende. Men hon har väl inte gått någon utbildning eller något mer än någon annan?
Hon kanske har gått igenom mycket så hon lärt sig på den vägen men hon skriver väldigt självklara grejer som de flesta vet. För hon behöver inte tro att hon är en "mamma" eller någon gud. Hon är ju faktiskt bara en vanlig 18 åring. Jag kan störa mig lite på det. Men det är väl så hon är:) och alla är vi ju olika. Men jag kan verkligen hålla med om att hon beter sig som mina föräldrar gör. Och dom är 40+
Det känns som att bara för hon är en stor bloggerska måste hon bete sig ordentligt och duktigt för att hon ska vara en bra förebild.
Men jag kan tycka att man blir så tillgjord. En bra förebild är någon som verkligen är sig själv och lever sitt liv, men på ett sundt sätt. Och när man är arton så är det tillåtet att vara lite crazy. Man är faktiskt tonåring fortfarande!
det kanske inte är så kul att springa runt på klubbar när man är 50. Lev för åldern!
Jag menar verkligen inte att jag tycker att hon borde supa sig full oftare. Men släppa lös lite mer.
Men om hon tycker att det är roligt att ägna lördagkvällar till jobb&thé så visst för mig.
Men jag tycker inte att hon är en bra förebild för det!

Men hon har också många bra sidor som artonåring som många inte har. Hon är ju trots allt företagare och får många stora jobb. Och det behöver man ju inte få bara för att man är känd? Hon är otroligt driven människa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0