tatuering

Jag läste på kenzas blogg när hon skrev om tatueringar
Jag tycker det är råååsnyggt med tatuering, till en viss mängd och självklart har det ju betydelse för vad man tatuerar!
Jag tycker som många andra att det är extremt fult att tatuera sig typ stora drakar över hela armen eller över hela benet. Men samtidigt kan jag känna att om dem vill ha det så fine, deras beslut! De kanske tycker att det är råfult med navelpiercing t.ex som jag tycker är fint!

Men iaf. Jag tycker att det är fint att ha en liiiten tatuering som betyder något för en själv. Något namn eller en text som sitter på ett ställe som är ganska döljt. För då visar personen att den inte gjort det för syns skull. Sedan tycker jag att man verkligen ska tänka igenom beslutet, för man målar ändå in den i huden.


alltså är det inte sjukt äckligt???????
man blir ju mörkrädd av människor som gör såhär..

Kommentarer
Postat av: SANNA

HAHAHA, KO'N - HUMOOOOOR!!!!! :DD

2009-10-07 @ 22:33:24
URL: http://pepperpot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så du menar att det är äckligt med att tjocka människor tatuerar sig elr vadå? :S

2011-04-26 @ 22:48:37
Postat av: Anonym

Vadå så du tycker alltså att det är fult att tjocka människor tatuerar sig? :S

2011-04-26 @ 22:52:04
Postat av: Anonym

Hur vet du att dom där tatueringarna inte betyder något för dom då..?

2011-09-11 @ 14:28:12
Postat av: Veronika

Tänk om man vill tatuera sig så att den är synlig för andra då??

2011-11-13 @ 00:35:36
URL: http://veronikaerikssons.blogg.se/
Postat av: ullis

hahah.. alla kommentarer som tyder på irritation, min natthumor tydligen..

2012-07-13 @ 00:08:33
URL: http://ullie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0