Blogawards

Jag sov 12 timmar inatt!!!
Ändå känner jag mig trött som ett as, borde sova mer. HEHEHE!
Jag måste ha nya skor. Men jag har ingen aning om hur dom ska se ut. Matilda får hjälpa mig.
Ikväll är det väl blogawards? Jag ska nog kolla om det går att se på tv:n. Helt ärligt tycker jag att det är rätt patetiskt, men fan vad kul när man kan sitta och skratta åt alla bloggare som känner massa pengar på sitt "yrke" och tror att dom är värsta kändisarna. Hört talas om B kändis kanske? Nej nu ska jag inte vara dum. Finns faktiskt riktigt coola och roliga bloggerskor också. Men jag tycker att det blir lite överdrivet när vissa köper klänningar för typ
20 000 ?!?!?!??!?!?!
Too much kanske, hehe

Förövrigt har Tom laddat ner Windows 7 här och alla bilder ligger någonstans som jag inte vet om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0