rolig humor

evelinamenchini säger:
HEEEEEEEEEEEEJ

linnéajohansen säger:
hejhoppgummisnopp !!

evelinamenchini säger:
VAD DU GÖRA?

linnéajohansen säger:
jak sticka o kolla på biggest loser   vad gör du?

evelinamenchini säger:
jak hoppa in i doshen no. måstek bli ren

linnéajohansen säger:
hehe jahooo, du jag åker till skolan imorgon iallafall

evelinamenchini säger:
jaaaa
du gora?

linnéajohansen säger:
du har redan frågat det vahh, har du blivat senil???

evelinamenchini säger:
nooo
nonono
du koma skola imoron?

linnéajohansen säger:
jahjah du menar sooo, ja jag tror det faktiskt!   

evelinamenchini säger:
bråå
nu jak duoshka
bajenhajenhajenm
tak here
prisa god

linnéajohansen säger:
okaj, taken heren för den dusch du ska uppleva nu GUDSVERK, herre...herre..   

evelinamenchini säger:
hereen takar

linnéajohansen säger:
HAHAHA sitter och kissar ner mig

evelinamenchini säger:
hahahahahha,
varfor du kisa i byxan ? du gora skam av heren

linnéajohansen säger:
vi äro fula vi små mongolider, helt ensama i världen för ingen förstår ..
okejokej, jag ikke kissa, jag beren tilen herenn mhmmmm!

evelinamenchini säger:
ooooh
bra, no do synda hos heren

i8ngen fattar våran humor, det är så jävla roligt

linnéajohansen säger:
okej, haha nej ifall jag skulle prata så här med någon anna så skylle dom bara tycka att jag var störd   men hoppa in i duscjen förfan herren väntar ju!!

evelinamenchini säger:
OOOOHHH, bra at do pomindee mejen!! heren ska vi takaa

linnéajohansen säger:
bonde söker fru är nuen   

evelinamenchini säger:
sesen i moren
<3
bajsenirompan
<3<3<3

linnéajohansen säger:
jaen   bajs korv i min rumpa är du   

evelinamenchini säger:
du ären mitt iss i vaginan
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0