mer "måbra" film åt folket!

Jag kom på att det är så dumt det här med filmer ibland!
Vissa filmer och serier som:
beck, csi, criminal minds, saw filmerna.
Det finns tusen stycken olika sorters filmer och serier som är som dem ovan.
Vi alla vet att vi blir påverkade av filmer, speciellt dessa!
Vi tar ett ex,
Jag är hos en kompis och ska gå hem, när är jag mest rädd:
Om jag såg en beckfilm som handlar om mord eller
Notting hill som är en typisk "måbra" film?

Man inbillar sig så mycket mer när man har sett en t.ex beck film. Och idag visas det huuur mycket olika sorters sådan filmer och serier som helst på tv.
Inte konstigt att tjejer inte vågar gå hem på kvällarna?
När man hela tiden blir påmind om att det sker styckmord här i svedala.
Nej jag tycker att vi borde se mer "måbra" filmer. Varför ska man se saker som påverkar en negativt?
Känns som att vi blir påverkad av media hela tiden om alla saker som sker, så varför ska vi påverka oss ännu mer?
Nej, mer måbra filmer åt folket!

En till sak också!!
Ni vet den här filmen 2012 som har släppts?
Om att mayaindianerna tror att världen går under 2012?
Jag tycker det är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt onödigt. Det är väl absolut inte säkert att världen går under då??
Tror ni inte att vi hade fått lite mer information om det är sant? Alla forskare borde väl märka detta också?
Nej, och nu får denna filmen tusentals fler människor som kommer oroa sig för att de endast har ca två år kvar?!

Jag behöver nog inte säga så mycket mer, tror ni hajar poängen!


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag tror att jorden kommer vara kvar rätt länge och är det några som förstör den så är det vi människor och då får vi skylla oss själva.:)

2009-11-11 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0