Lars winnerbäck - varning för ras

Eftersom tom har tagit bort ps från datorn får jag nöja mig med windows standard redigering. HAHAH!
Det enda jag gjort med bilderna är svartvitt,beskärt och ibland lite kontrast. Men btw. Alla bilder blev sjukt dåliga.
BETTER LUCK TEXT TIME EVELINA.
Nej men det är inte ofta det brister på kameran. Näst intill aldrig, men i detta fall har det gjort det. För att göra en lång historia kort kan jag säga såhär:
Om jag hade haft en bättre kamera kunde jag ha haft ett större iso-tal och då inte behövt haft så lång slutartid, men nu blev alla bilder suddiga pga den låånga slutartiden. Och jag vill absolut inte skylla allt på kameran, men ni som fotar förstår!








Kommentarer
Postat av: P

Ja, jag förstår. Inte lätt alltid att vara proffsfotograf eller hur?:) Kram

2009-11-07 @ 18:24:41
URL: http://www.metrobloggen.se/stunder
Postat av: Ebba

alltså evelina SNYGGT!!!!! jävligt bra bilder faktiskt

2009-12-04 @ 15:08:41
Postat av: evelina

men ebba vad gullig du är då:)

JAA! kan inte jag få fota dig i studion ?:D:D::D:D

2009-12-04 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0