Kissie, eller Alexandra Nilsson?

Alla vet ju vem kissie är, Alexandra Nilsson med över 80 000 läsare/dag.
Jag läste hennes blogg i typ våras. Inte för att jag tyckte den var bra utan för att den var så jävla,jävla patetisk.
I början såg man bara hur hela "kissie" förvandlades från en gullig tjej till en otroligt ytlig fjortis. Jag menar, alla får se ut som dom vill. Men hon såg ju (enligt mig) otroligt mycket bättre ut förut när hon var mer naturlig. Men det är inte det jag vill få fram. Jag vill bara uppmärksamma alla om hur jädra dumt hon beter sig.
Hon har sin blogg under sitt alias "Kissie" där hon kommenterar andra och hoppar på folk rätt ut, genom sin blogg. Hon skriver om t.ex Isabella (blondinbella) om hur hon är och hur hon beter sig. Och det är ju fan inte snälla saker hon skriver, och skulle hon verkligen våga säga det irl? Eller är det bara Kissie som tycker det, och inte Alexandra?
Hon säger ju att hon överdriver hennes verklighet i sin blogg. Så hon tycker egentligen inte speciellt illa om blondinbella men hon överdriver bara? Men hur går det till ?????
Att hoppa på andra som en gorilla men sedan tycker du inte så?
Jag förstår inte heller hur hon vill vara dum mot andra, och bete sig som en liten jäklans 13 åring. Vad vinner hon ärligt talat på att kalla Katrin z för hagga? Det spelar egentligen ingen roll vad katrin har kallat henne. Utan det handlar om hur man som själv beter sig.
Jag tycker också att hon skriver jävligt onödiga grejer.

Så, alltså allt som står i bloggen är ju faktiskt skrivet utan alexandra nilsson. INTE KISSIE! sedan om hon vill vara kissie och berätta om alla kändissaker hon får gå på. Så visst. Men man beter sig fan inte som hon gör. Och hon kan ALDRIG skylla ifrån sig på "kissie" för det är ju henne själv, Alexandra nilsson.
Mår människan helt ärligt talat bra av att skriva om alla åsikter som hon har. Som gör att typ 90% av alla hennes läsare hatar henne. Är det det man vill? tjäna en grym summa pengar på att provocera och få tjejer att må dåligt?
Jag vet att hon säger såhär:
Men alla de 90 % fattar ju inte att jag driver. De andra 10 fattar. Men hur fan kan man driva på andras bekostnad? Och jag tror att de flesta av de 90 % fattar. Men de läser ändå om alla dessa saker hon skriver om!
Det räcker nu, hon har gjort det nu, och hon måste ju bli värre hela tiden. Och hela den här grejen är ju så patetisk!

Vi alla kan ju vara överens om att hennes blogg inte komma hålla speciellt länge till. Och vad gör hon då ?
Vem vill anställa en tjej som har betett sig så jävla dumt mot så mycket människor? Nej, hon kanske inte tänkte på det.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Är så gammal så jag har inte ens hört talas om henne... tror mest hon "finns" i de yngres värld och när du beskrivit henne är jag väldigt glad för det! Kram annelie

Postat av: P

Jag har aldrig sett till hennes blogg och undviker med glädje. Blondinbella har väl ändrat sig lite eller??? Läser inte hennes heller men hör från folk som gör det. Klickade in på hennes av en slump för länge sedan, men då var hon verkligen ut i det blåååå. Kram

2009-11-17 @ 20:11:50
URL: http://www.metrobloggen.se/stunder
Postat av: Anonym

Måste ju säga att du e bra på att skriva .. för de är ju så som de är med henne hon beter sig som jag vet inte vad och glider runt på andras bekostnad .. Jag förstår inte de hon snackade om i sin blogg att de var någon/några som "fakade" att dom var kända så dom skulle få massa gratis grejer av företag och skit , men vad gör inte hon då ? Efter som de enda hon gör är att leva på andras bekostnad med tanke på att hon gör ANDRA till åtlöje försig även sig själv med men de fattar hon inte . Nej men där har du verkligen någon som behöver växa upp om du frågar mig i alla fall

2010-01-31 @ 23:54:14
URL: http://sweetelicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0