Gymnasieinfo

Idag var jag på sundsta för att kolla Gymnasieinfo.
Jag är galet kluven till allt som har med gymnasie att göra, jag vet inte vad jag villllllll..........
Jag vill gå estet dans. Men jag vet inte om jag passar in, och jag vet inte om det är modernt, balett& jazz jag vill jobba med i tre år. Mycket,mycket,myyycket hellre street. Det är liksom mer jag!
Samtidigt vill jag gå Sam för det verkar vara så jäklans många roliga människor.
Jag vet att det egentligen är smartare av mig att söka dans, med tanke på att jag får samma behörigheter som vanliga sam. Men jag kommer aldrig någonsin att orka gå tre år till med vanlig skola, när jag kan välja med dans.
Men det är just det att jag kanske fick lite dåligt intryck, jag vet inte.
Det handlar ju väldigt mycket om vilka personer som man kommer att gå med.
Åhhh, ju mer jag tänker på det ju krångligare blir det!

Jag tror iaf att jag ska köpa en råcool knokk klocka, i blå!


Kommentarer
Postat av: Pia

Å så fin klocka! Var köper man den? Vill med ha! Behöver en. Angående gymnasiet så ska du välja det DU vill och som känns rätt för dig. Välj inte allt för mycket efter vänner ok? Jag kände bara en i min gymnasieklass (av 30 elever), då jag började men fick sååå många nya, fina vänner plus behöll de gamla iaf. Så låt inte det vara avgörande. Skola in dig på det du du känner att det här vill jag göra och tror på. Det finns vägar att gå om man ändrar sig kring framtida yrke. Gör det som känns rätt för stunden Evelina. Allt kommer bli perfekt! Kram

2009-11-11 @ 14:55:28
URL: http://www.metrobloggen.se/stunder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0