Foo fighters - wheels (N)

Foo fighters har gjort en hyfsat ny låt, Wheels. Den var bl.a med på Ema's nu i berlin.
Jag trodde aldrig att de skulle göra något sämre efter de gjorde den senaste skivan;
Echos silence patience and grace. Den var enligt mig deras absolut bästa skiva, de var alltså på topp. De har alltid varit lite hårdare än vanlig rock enligt mig, men i den sista låten är de lika mainstream som allt annat. Det suger hårt. Suger att sitt absoluta favoritband gjort en ny låt som kan suga rav.
Nej, jag kommer inte sluta lyssna på dem bara för det!
Men det känns som att de gör den här låten för att den kan mer bli en "radiohit" och på det sättet tjäna mer pengar.
Fyfan, stop it now ff. Det är verkligen inte dom att göra en sådan här låt om man jämför med t.ex
All my life
Everlong
Low
Have it all
The pretenders





Nej Foo fighters, det här var en jävligt het flopp.
Och när jag ändå är igång, klipp dig dave.
Men william goldsmith är lika cool. tackdet iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0