dansuppvisning

Jag sitter och laddar med mam&pap för hemmakväll!
Gabriel skulle va med sina kompisar och jag känner
egentligen inte för att göra något annat än hemmaposition!

Imorgon har vi samling med moderna halv elva.
Jag vet inte om jag vill vara med och visa upp med den gruppen.
För jag vet absolut inte vad jag ska ha på mig och moderna numret
& streetnumret ligger direkt efter varandra!
Jag kommer aldrig hinna byta om och hinna jämt varva ner liite!
Men,men!

streeten är iaf klockan 12.00 & lockingen klockan 15.00
Kul att efter lockingen är alla devote,clude och widelius grupper..


that's the way love is!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så tråligt att vi inte kunde komma! Hoppas det gick bra! :) Nån mer uppvisning snart som vi kan komma på? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0