Betyg på Lasse

Wow!
Lars var as grym och konserten var superb:)
Nu har jag fått helt andra ögon för honom, och jag kommer lyssna jätte mycket på han nu :D

Igår när vi skulle åka hade jag lite lätt panik! När jag kom hem från träningen (18.30) så hade jag typ en kvart på mig att duscha och sminka mig. Det gick faktiskt!
Men i min galna panik hämtar jag systemkameran och objektivet och springer till bilen. Allt är bra, sminket på och kameran är med. 
När vi sitter i logen på LLA så tar jag upp kameran och är nöjd över hur bra kort jag kommer få. När jag tar upp  kameran och vrider knappen till on inser jag allt. Texten som lyser upp displayen:
Inget minneskort
Hela min värld typ rasar, jag börjar nästan grina för jag ser hur (rent ut sagt) jävla bra kort jag kunde få. Men det fanns ju inget att göra åt direkt.
Men sen kom min räddning, Patte!
Han hade en liten kamera med sig och jag kunde låna hans minneskort. Tror ni jag blev överlycklig eller????
Så jag tog kort iaf:D:D:D fast jag vet inte hur många bra det blev, men alltid några:)

han får iaf betyg 4/5
Man kan kanske inte jämföra han med större artister så därför lite lägre!


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, hur kan man inte älska Lasse? Jag har dyrkat honom länge nu. :) han är kung! Kram

2009-11-06 @ 08:39:27
URL: http://www.metrobloggen.se/stunder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0