Apple

I julklapp önskar jag mig en macbook pro av mam&pap!
Jag känner verkligen vilket behov jag är av att ha en!!
Alltså en pc är ju klassisk och hela det köret, men en mac är så himlahimla outstanding. Och om jag vill fortsätta med fotgrafering kan jag inte leva med en mini pc. För när jag redigerar bilder i photoshop gör jag det på Toms dator, men han sitter ju där i stort sett jämt så jag hinner ju aldrig redigera. Det gör ju verkligen att jag tappar suget för att fota när jag aldrig kan redigera. Och en mac är ju verkligen gjorda för redigering!

Btw. Vill absolut inte låta nedlåtande nu, men jag har 38,3 i feber och när f'n ska det släppa?
Borde kolla upp det.
Men jag missade dansen idag och kommer förmodligen missa den i morgon. ååååh, vill inte ens tänka på vad mycket jag kommer missa.


menmen, nu får jag väldigt mycket skolarbete gjort hemma :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Mac är ju kanon! Speciellt till foto som du säger och annan webdesign. Blä för hög feber. Ja, kolla upp så det inte är svinis. Kram

2009-11-15 @ 20:44:43
URL: http://www.metrobloggen.se/stunder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0