saturday

Inatt sov Linnéa hos mig, vi var uppe klockan 9 och i stan klockan tio. Hur grymma?
Köpte presenter till lillen (linnea hallebäck) :)
en ny klänning
nagellack
skor
hårband.

Bilder kommer på det:)
Sedan åkte vi till lilla kusin carl vars mamma annelie fyllde år! Trevligt var de, och sikken buse carl är!
förresten, hur jävla gött väder har det inte varit idag då? rena sommaren!
Jag mår inte jätte bra så jag kunde inte åka till linnéa idag.. Jag som hade sett fram emot det.. bajs i höle men så är livet ibland!
Gabriel kom förbi och sa hejdå. Han ska på läger med klassen i gbg. Han kommer ha råkul!
Pappa ska kanske köpa ny bil också. Eller han ska köpa ny bil. Men kan inte välja riktigt så nu lånar han en bmw av hans käre vän håkan (håkansbilar you know)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0