pingu, sjukt konstigt barnprogram!

hallådär!
nu sitter jag hos erico,annelie och carl som kollar pingu :)
i morse va jag med alexandra och kollade när hennes pojkvän per hade start i segling. kul att få fota lite. Dock fattade jag inte ett jota av hur segling går till för alla startade olika sen va alla båtar olika stora,olika segel och tydligen hade alla olika sorters handikapp?
jaja, får väl ta reda lite mer om segling!
Sedan var jag lekledare hos grannbarnen som hade barnkalas.Vem motstår att tjäna pengar och umgås med barn?
Inte jag iaf!

snart är det ju 1 juni och då ska jag ju bli utredd. Ska bli jätte skönt att veta hur jag ska hantera mig själv!!
Nu när det snart är sommarlov så kan jag ju vila upp mig och få in
lite rutiner om hur jag ska göra i olika situationer osv.
Gud det är inte alls lång tid kvar till skolavslutning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0