Bilder från dagen

hallå, en lång dag har det varit idag.
Natten började med att jag sov som en kratta och drömde om allt möjligt, vaknade klockan halv sju och va tvungen att gå på muggen och då gick det inte att somna om sen!
Så kul va det!
Men väl vid kyrkan så skulle ju jag spela min roll som satan och jag började träna på mina repliker igårkväll, smart va?
jag hade enormt mycket att säga. Det slutade med att efter andra meningen kom jag av mig, nerverna tog övertag och jag fick hämta papper! haha, men egentligen shit the same!
Men efter det släppte allt och det gick bra.
Efter kyrkan så va släkten hemma hos mig, det va väldigt trevligt. Även fast det verkligen inte va alla så va det kul :D
Jag fick bl.a :
smycken,kamera filter,ny kameraväska, prisonbreak säsong 3, moppe, (fast får den när jag fyller) pengar, shorts.
har säkert glömt nåt men!
Men min kusin carl är iaf goast! Vi har busat som tusan:D har tyvärr inga bilder från när jag är vacker i kåpa(!)
men lite andra från senare på dagen. Slänger ut några nu:D















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0