Utkast: extreemt dålig ...

extreemt dålig uppdatering här va!
igår hade vi iaf rosa tjejkväll och det va grymt trevligt! Jag har inga bilder för det har dom andra men så fort jag får dom så får ni se:D
Gabriel kom ch mötte mig i natt och sedan cyklade vi hem till mig och söööv.
Idag ska jag på tjejkväll igen fast med andra brudar. Kommer bli najs det med!
Men vid sju ska jag åka iväg och vara dansinstruktör på en 40 års fest. Kommer bli galet kul.
Men vad gör man för en cool koreografi till vuxna med noll känsla för dans som dom ska lära sig på en halvtimme?
Tåls att tänka på!


Kommentarer
Postat av: sanna

JÄVLAR SÅ SÖT!

2009-05-10 @ 14:12:47
URL: http://sndance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0