stress, inte så ovanligt som man tror.

nu är en sån period tillbaka. Det är verkligen inte kul och jag borde gå hos min psykolog nu.
vet inte om jag berättat eller om ni förstått att jag har svårt att hantera stress. Därför jag gick hos psykolog bl.a ganska vanligt hos "unga tjejer"
När det blir stressigt så mår jag alltid dåligt, får ont i magen, sover lite och jätte dåligt.
Grejen är att jag vet precis varför jag är stressad nu, och jag kan göra  saker åt det. Men det är precis där som problemen kommer. Det är det som är det svåra med stress, att man ska kunna "utföra handlingarna." 
Idag måste jag stanna hemma. Och det är verkligen inte kul. Jag vill ju verkligen inte vara hemma. men när det blior såhär är det inte mycket att göra.
Men i början av juni ska jag till bup och bli utredd av vilken stress jag har och hur jag ska hantera det osv av en jätte duktig psykolog.
Men nu ska jag plugga och det gör alltid att det känns bättre för då vet jag att jag avlastar något..


gräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0