rörig eftermiddag. yess

Hallå där!

Har lunchat med fader idag igen, men nu sitter jag på fotografiska. 
Vi har fotat en fin lägenhet på vågmästaren "rynkeby" kan man verkligen säga. typ 95 % är ju 55+
hah, men den lägenheten va 170 kvadrat och galet fin!
Sedan kollade vi läget på en sommarstuga som skall fotas. Sedan kanske det blir bondebilder. Beror helt på vädret. Ser ju ganska mörkt ut nu iaf! Igår kom vi hem halv ett efter en trevlig kväll på munken, otroligt god mat och trevligt folk. Tröttheten är ju ganska stor dock..
Min eftermiddag är ju ganska rörig också. Först ska jag:
åka buss hem, panikfort åka och hämta mina skor hos elina
vidare till stan igen på genrep med streetgruppen. 
Direkt tillbaka till öa på konfirmation, sista gången innan vi konfirmerar oss,
tillbaka till stan på träning med moderna.
Vi ska ju ha på oss allt också, Tror ni jag kommer minnas det.? nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0