konstig dröm

Skolan idag = sämst, förutom elin.
I morgon är det dags för orientering, Elin & jag är taggade till hundra!
Sedan klockan två är det dags för återträff med då&nu (förintelseprojektet)
äntligen ska man få träffa hela goa gänget igen!

Mitt epilepsianfall idag kan dra åt skogen för jag har bitit sönder hela min kind. Är som revor på hela kinden!!
I skolan nu är det också väldigt mycket, så nu ska jag plugga en stund och sedan är det dags för sovning.

Mammas bästa kompis Camilla som är kognetiv beteende terapeut (kbt)
har hjälpt mig med mina sömnproblem. Jag får lyssna på en gubbe som pratar om uppmärksamhetsträning.
Låter konstigt men det är som meditation, och tillslut så somnar man. Ganska läskigt faktiskt!
För jag har testat det idag mitt på dagen också och både jag och gabriel somnade!
Och igårkväll somnade jag efter fem minuter!!
Men vill ni veta vilken sjuk t konstig dröm jag drömde då??
Att mamma och pappa skulle skilja sig. Det var verklgien hemskt, sen fick jag reda på varför.
FÖR ATT PAPPA HADE BLIVIT TILLSAMMANS MED DROTTNING SILVIA????
hur konstigt?
jaja, sen somnade jag hos mamma och pappa(A)
det är lätt det bästa som finns,
iaf,
nu ska jag plugga, ha det nnajjjsss!



salvador Dalí som ofta målade tavlor som var tolkingar av drömmar,
ni minns väl ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0